dinsdag 8 december 2009

Nu maar eens geen kerst, maar wat vintage






Nu maar eens wat anders... de kerstkaarten zijn allemaal op de post!
Het concert van de Golden Earring van de week was fantastisch, ook het optreden van de Boudewijn de Groot was erg goed. Allebei zeker aanraders!! Aanstaande vrijdag naar de Full Monty....ik heb de film gezien, dus ben heel benieuwd naar deze Nederlandse Musical uitvoering

Verder weinig tijd om kaarten te maken, veel orders voor papier binnen! En dan natuurlijk de kerstboom opzetten, het huis voor de kerst versieren, alvast de cadeautjes kopen, met andere woorden, druk, druk, druk...!!

Ik wens jullie allemaal veel sterkte en plezier de komende weken met alle voorbereidingen voor de komende feestdagen, ik loop de hele dag al 'Let it snow' te zingen!

13 opmerkingen:

  1. hallooooooooo
    ze zijn super, geweldig je kaarten,
    ik vind de taartkaart
    echt wel gaaf!!!!
    mooi!

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes weer Bea! Heerlijk even geen kerstkaart he? had vandaag hetzelfde! Fijn om te horen dat je uitstapjes geslaagd waren! ik wil je alvast veel plezier wensen vrijdag!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaarten

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtige...je vintage kaartjes.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten Bea
    mooi dat gehaakte randje bij het onderste kaartje.

    Nou blijf jij maar, let it snow, zingen,
    want volgende week schijnt er kans te zijn op sneeuw.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zijn weer erg mooi Bea, super! En veel succes met al die drukte.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk zijn het weer lieffies....vooral de bovenste, die heeft mijn voorkeur...

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whow je kaartjes zijn weer helemaal top . Gewoon te gek!

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten Bea,lieve plaatjes.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi alweer! Ik kom eventjes langs om te vertellen dat ik wat voor je heb op mijn blog!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn schatjes geworden,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten,

groetjes, Bea