dinsdag 1 december 2009

Awards....Blogcandy


Ik heb nu meer dan 40 volgers, al meer dan 15.000 page-views, binnenkort jarig..... dus een goede reden voor een Blogcandy!!

Maar ik wil het dit keer eens anders doen....
Ik loof een prijzen uit voor verschillende blogs, die jullie zelf mogen uitkiezen
Een prijs voor de
  • De mooiste blog van 2009
  • De leukste blog van 2009
  • De leerzaamste blog van 2009
  • En natuurlijk De Blog van 2009
De winnaar van De Blog van 2009 krijgt 50 euro, te besteden bij een scrapwinkel naar keuze
De andere winnaars krijgen 25 euro, te besteden bij een scrapwinkel naar keuze

Dus ga naar de Creatieve Blog Awards 2009 en vul je keuze in!

Op 2 januari geef ik de winnaars door en tussendoor zal ik af en toe 'een tussenstand' melden!

Ik hoop dat jullie meedoen....

Groetjes, Bea

1 opmerking:

  1. Wooow wat leuk Bea!! Echt super lief van je!!
    Ik ga mn hersens eens flink laten kraken en dan krijg jij iemand van mij te horen. hahaha

    Oh ik heb ook een candy! Als je het leuk vind doe dan gerust mee!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten,

groetjes, Bea