zaterdag 7 maart 2015

Het is een hele tijd geleden en  er is veel gebeurd..

Sinds bijna 2 jaar 'runnen' wij een activiteitencentrum voor de wijk en dat kost ons bijna al onze vrije tijd. Dus geen tijd om te knutselen en kaarten te maken.

Maar nu langzamerhand loopt alles weer op rolletjes en heb ik gelukkig wat meer vrije tijd om te knutselen...

Ik ben vorige week weer begonnen met een heel oude lijn van My Minds Eye (nog steeds één van mijn favorieten!) - Love Nest. Het kost wel moeite om er weer 'in te komen'...









Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...


Groetjes, Bea

1 opmerking:

  1. prachtige kaarten Bea fijn dat je weer terug bent.
    ben weer vlug volger geworden, ja bij mensen die meer dan een jaar niets hadden gedaan was ik ontvolgt ik kreeg telkens andere sites tezien van mensen die niets meer deden met hun blog, maar gelukkig ben je er nog en ga weer even vlug rond kijken.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten,

groetjes, Bea

Blog Archive