zondag 16 december 2012

Surprise candy


SURPRISE CANDY


Het zijn al 30.000 bezoekers en binnenkort (2e kerstdag) jarig, dus..... tijd voor een surprise-candy!

De candy bestaat natuurlijk uit een flinke hoeveelheid mooi papier en extraatjes!

Wat moet je doen om de candy te winnen?

 - Reageer op dit bericht en laat je naam achter
- Zet de candy op je blog
- En als je nog geen volger bent, meldt je aan als volger van de blog!

Op 21 december maak ik de winnaar bekend en zal dan de candy versturen, zodat je wellicht nog een leuk pakketje voor onder de kerstboom hebt!

Groetjes, Bea

9 opmerkingen:

  1. Hoi Bea,

    Wat een leuke Candy heb je en daar wil ik graag een gokje voor wagen, volger ben ik al een hele pos ik ga de candy op mijn site-bar zetten.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie candy Bea, ik heb het logo van de candy op mijn blog geplaatst, ben al een poosje volger en weet dat je mooi papier hebt. Daarom dit gokje....

    groetjes van je naamgenoot Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuke candy Bea.
    en ik ben gek op papier dus ik doe een gokje wagen.
    dus zet vlug je candy op mijn blog.
    bedankt voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouuuuuuuu, mooie candy Bea, natuurlijk die ik ook mee, hou van papiertjes
    ik zet hem meteen op mijn blog
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je vele bezoekers.
    Ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    (het lijkt me geen leuke dag om jarig te zijn, mijn tante zeggertje is dat nml. ook en die vind het niets, want het is nml. al een feestdag en eigenlijk dus dubbel op terwijl een ander dat ook niet heeft.
    Doe graag mee met je verrassingscandy.
    Vooral omdat je papier schitterend is en ik alleen maar papier in Nederland koop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is zeker leuk ik ga ook een gokje wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooow moet ik wel eerst die candy zien te vinden of is dat dit bericht? Groetjesss annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en de vele volgers. Kijk regelmatig naar je creaties, maar reageer niet zo veel op blogs. Nu kon ik het natuurlijk niet laten ;)
    Ik heb hem ook op mijn blog gezet.
    Je kerstkaarten met simple stories vind ik trouwens erg mooi!

    Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben net volger geworden
    mooie blog heeft u
    graag wil ik een gokje wagen op die mooie candy van u wat aardig van u
    groetjes jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten,

groetjes, Bea