maandag 17 januari 2011

De candy bestaat uit...

Hallo,

De surprise-candy bestaat uit...

  • DCWV - Celebration, 24 vel
  • DCWV - Christnas Combo, 60 vel
  • Graphic 45 - Renaissance Fair, 9 vel
  • Laura Ashley - Traditonal, 12 vel
  • Paper Studio - Mirabelle, 20 vel
  • S.E.I. - Mimosa, 12 vel
  • Joy brads
  • Joy opbergzakjes 160x160
  • Ringen tbv miniboekjes 2"en 1 1/4"
  • Petalo - cream crinkled velvet roses
  • Basic Grey Rhinestone Dots
  • Twinery - Twine
en de winnaars zijn.....

en

Dames, wil je me aub je adres opgegeven, dan komt het pakket naar je toe!


Groetjes, Bea

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames...wat een kei leuke prijzen hebben jullie gewonnen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens de oma's veel plezier met hun candy!
    En Bea, bedankt voor de kans om mee toedoen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd dames met deze geweldige candy ! Bea, bedankt dat je deze candy beschikbaar stelde en dat ik mee mocht doen. groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou dames van harte gefeliciteerd, wat een mooie candy.
    veel plezier ermee


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh ik bloos wat gaaf zeg dank je wel adres komt naar je toe hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben ik nog even een keer ik kan nergens een email adres vinden waar ik mijn adres naar kan sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Bea wat een verrassing:)
    ik zag je bericht op me blog staan:)
    echt wat een super prijs, ben er helemaal blij mee:)
    hartelijk bedankt voor deze geweldige prijs:)
    Ik heb net een email naar je toe gestuurd:)
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marijke en Adriana, gefeliciteerd!
    Bea, bedankt dat we mee mochten doen.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuk voor jullie dames en marijke, bof jij even hi,hi,

    Warme gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten,

groetjes, Bea

Blog Archive