woensdag 3 november 2010

Nee, er is niets aan de hand....


Hallo allemaal,

Ik kreeg al van verschillende kanten de vraag of er iets aan de hand is, omdat er niets nieuws op mijn blog verscheen.... Maar nee hoor, er is niets aan de hand, integendeel, ik heb vorige week van mijn arts juist erg goed nieuws gehad! Nog één keer een controle in april en dan mag ik mij weer als 'gezond' beschouwen!!

Verder heb ik het ontzettend druk met mijn werk en loopt mijn webwinkeltje met scrappapier ook als een trein!

En dan aanstaande donderdag nog een Scraponline 'draaien' bij de club van Tiets, dus een kaart ontwerpen en uitwerken..

Dus helaas zet ik er vandaag 2 'ouwetjes'  op, maar toch wel hele lieve kaarten toch? Alvast voor Valentijn volgend jaar!

Papier: My Minds Eye - Lovenest

Groetjes, Bea

9 opmerkingen:

  1. Al zijn het ouwetjes ze zijn wel super
    mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    supermooie kaartjes!!

    met barry gaat het super goed word alweer 7 maanden en groeit als kool weegt bijna 6 kilo!!

    het is een donderstraal maar ook ergggg lief,en mijn scrapspullen zijn meestal niet veilig als hij de kans krijgt neemt hij alles mee of ligt er lekker bovenop!!

    en hoe gaat het met bubba?

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes heb je weer gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Bea,leuke stempels,geweldig papier.
    Wat een goed bericht meis,dus nog 1 keer.hoop zo dat het goed blijf gaan met je.
    Maar nu kan je er weer een half jaar tegen aan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo bea fijn dat het goed met je gaat je winkel gaat goed he mijn kleindohter prisca is nog bij je geweest en natuurlijk dat mooie papier bij je gekocht bea veel plezier bij tierts de kaarten club dag groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey die Bea
    Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat, wat een goed nieuws zeg dat je nog maar een keer voor controle hoef te komen.
    Prachtige kaartjes heb je weer geplaatst.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Bea,

    Heerlijk om te zien dat je weer boven water bent!Je werd echt gemist hoor.
    En de andere berichten zijn nog vele malen heerlijker toch!
    Gefeliciteerd!!!
    Geniet van het goede!

    Tot......Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo bea,

    fijn om je weer te horen. ik maakte me ook al ongerust. En wat een heerlijk bericht van de dokter. je kaartjes vind ik helemaal geweldig. die gouwe ouwe doet niet onder voor nieuw hoor haha.

    liefs hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee leuke kaartjes, ook al zijn ze oud. Fijn te horen dat het goed met je gaat.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten,

groetjes, Bea