woensdag 18 augustus 2010

Best moeilijk...

Ik ben vorige week begonnen met een paar kaarten maken met papier van Websters Page. 
Zulk mooi papier, dus daar kan je dan mooie kaarten van maken.... pfff!
Het papier is zo mooi, dat heeft eigenlijk niets meer nodig en dan is het best moeilijk, als je lekker met allerlei scrappies aan de gang wilt gaan..

Bij de bovenste kaart heb ik een vintage-plaatje gebruikt, daar met glitter een klein randje aan gemaakt. Met een soort gehaakt kant een band over de rechterhoek en voorzien van verschillende roosjes. Door het kant heb ik een lintje gevlochten, waar ik ook een strikje van heb gemaakt op de afbeelding.


Hier een vintage-plaatje gebruikt, ook voorzien van een beetje glitter. Een strook doorzichtig gaas deels opgevouwen en onder het plaatje geplakt. Daarbij nog wat roosjes


Nog een vintage-plaatje gebruikt en die op rood cardstock geplakt, wat ik na het snijden ook nog even geëmbossed heb. Hierachter een strook kant en dan nog wat glitter en roosjes.

Nog twee vintage-afbeeldingen.Hierachter een kantje met daar doorheen een lintje met glittertje.
Op de afbeeldingen zelf nog een bloemetje

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en wat doen jullie met het papier van Websters Page?

Groetjes, Bea

6 opmerkingen:

  1. het is je wel gelukt hoor, ik heb het papier al een hele tijd liggen maar ook ik weet nog niet hoe ik die moet verwerken ik houd ze nog even heel misschien iets met een grote Lay out

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea

    Ziet er echt parchtig uit, zeker mooi papier ;):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat een schitterende kaartjes
    zijn het geworden super hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten Bea,zo lieve plaatjes.
    En wat een prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaartjes met schattige plaatjes.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes heb je weer gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten,

groetjes, Bea